Jak wiemy Blizzard ostatnio poinformował o zmianach dla Kapłana, Łotrzyka i Szamana jakie przyniesie patch 3.1. Teraz przyszedł czas na Wojownika, Czarnoksiężnika, Druida, Maga, Paladyna i Rycerza Śmierci.
Mag: • Blizzard pracuje nad poprawieniem drzewka Frost w PvE, przeżywalności Fire Magów w PvP oraz nad zwiększeniem użyteczności Spiritu. • Improved Water Elemental - ten talent został usunięty i zastąpiony nowym talentem, dającym Replenishment (podobnie do Shadow priestów).
Paladyn: • Blessing of Kings - to zaklęcie jest teraz podstawową umiejętnością, mogą się jej nauczyć wszyscy paladyni, nie wymaga talentów w drzewku Protection. • Shield of the Templar - sprawia, że Avenger's Shield oraz Shield of the Righteousness uciszą cel na 3 sekundy. Dawny bonus tego talentu do obrażeń został dodany do Holy Shield, Avenger's Shield oraz Shield of the Righteousness. • Judgements of the Just - redukuje cooldown umiejętności Hammer of Justice o 10/20 sekund, oraz wydłużają czas trwania efektu ogłuszenia z Seal of Justice o 0.5/1 sek. • Guarded by the Light - nie zmniejsza już kosztu many niektórych umiejętności, ma 50/100% szans na odświeżenie czasu trwania Divie Plea. • Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon specialization – zmiejszono ilość rank. • Exorcism - to zaklęcie może teraz zostać użyte na wszystkich typach przeciwników. Jednak w przypadku nieumarłych i demonów częściej będzie trafiało krytycznie. Ta zmiana ma za zadanie upewnić nas, że obrażenia zadawane przez paladynów nie spadną drastycznie po przejściu z Naxxramas do innych stref raidowych.
HUNTER • Hunting Party - posiada teraz tylko trzy poziomy, daje łowcy również pasywny bonus. • Sniper Training - talent ten uległ zmianie. Po zatrzymaniu się w miejscu przez 6 sekund, otrzymasz 2/4/6% bonusowych obrażeń od Steady, Aimed oraz Explosive Shot. • Piercing Shots - talent ten uległ zmianie. Aimed, Steady oraz Chimera Shots sprawiają, że przeciwnik będzie krwawił przez 8 sekund za 10/20/30% zadanych obrażeń. • Zużywalna amunicja została usunięta z gry. Strzały i naboje już nie stackują się oraz nie są zużywane podczas strzelania. • Blizzard pracuje nad przydatnością pułapek z drzewka Survival.
Rycerz Śmierci: • Sudden Doom - ten talent ma szansę na rzucenie Death Coil, nie trzeba samemu użyć umiejętności. Działa podobnie do Lightning Overload u Szamana. • Drzewko Frost zostało nieco przetasowane. Na przykład talenty typowo PvP jak Endless Winter znajdują się na górze drzewka, tak, aby osoby specjalizujące się w Blood, czy Unholy miały dostęp również do niego. • Unbreakable Armor teraz absorbuje określoną ilość obrażeń, zależną od posiadanego pancerza. Nie zwiększa już statystyki Amor. • Gargoyle oraz Unholy Blight zostały zamienione pozycją w drzewku talentów. Zwiększono obrażenia zadawane przez Gargulca, zmiejszono koszt runic power. • Pestilence - to zaklęcie nie zadaje już obrażeń, a jedynie rozprasza choroby (efekt disease). Blood Boil ma służyć jako umiejętność zadająca obrażenia AoE, może być rzucony na cel nie posiadający efektu disease, jednak w przypadku, kiedy jest on obecny, obrażenia będą większe. • Magic Suppression oraz Blood of the North zostały zredukowane do rank 3. • Blood Gorged teraz daje armor penetration zamiast expertise.
WARRIOR: • Sunder Armor (oraz podobne debuffy) zmniejsza teraz pancerz o 4% za każdym użyciem. Posiada tylko rank 1. • Teraz otrzymujesz rage nawet wtedy, gdy obrażenia, które otrzymałeś zostały zabsorbowane, na przykład przez Power Word: Shield. • Blood Frenzy teraz umiejętność ta zwiększa zadawane obrażenia o 2/4% • Zmiana stance'ów ma zmniejszony koszt: możesz stracić maksymalnie 20 rage'a (10 jeśli posiadasz talent Tactical Mastery) Na przykład, jeśli masz 80 rage i zmieniasz stance, pozostanie ci 60. Jeśli masz 15 rage i zmienisz stance, cały twój rage zostanie stracony. • Blizzard zastanawia się nad dodaniem rage, kiedy wojownik blokuje, paruje lub unika.
WARLOCK: • Drain Soul ma szansę na stworzenie Soul Shard nawet, jeśli przeciwnik nie zginie. • Curse of Recklessness oraz Curse of Weakness zostały połączone w jeden czar. • Consume Shadows - umiejętność Voidwalkera nie jest już channeled, ale posiada cooldown. • Siphon Life nie jest już osobną umiejętnością, jednak jest talent, który daje jego efekt zaklęciu Corruption. • Improved Shadow Bolt - ten talent daje dodatkowo 5% szans na trafienie krytyczne. • Wiele innych talentów warlocka posiada mniejszą ilość rank, ich efekty zostały zmienione lub usunięte. Wśród nich są między innymi, Demonic Empathy, Shadow Embrace, Eradication, Suppression i Pandemic. • Dodano kilka nowych talent.
DRUID: • Survival of the Fittest ma zmniejszoną ilość dodanego armora, aby zrekompensować przedstawiony poniżejj buff w mitigation • Savage Defense teraz jest umiejętnością pasywną. Kiedy druid w formie Dire Bear zada krytyczne obrażenie, otrzyma tarczę absorbującą wartość 25% swojego attack power. Kolejne uderzenie całkowicie usuwa tarczę, niezależnie od tego, ile obrażeń zostało zadanych. • Faerie Fire (i podobne debuffy) zmniejszają teraz armor o 5%. • Survival Instincts działa obecnie w formie Moonkin. • Replenish - aby uniknąć zamieszania, talent otrzymał nową nazwę, "Revitalize". Teraz działa on również z Wild Growth.
|